Habufa

Masters in Furniture

 
 

Habufa Meubelen B.V., gevestigd in Hapert, is een zeer succesvolle internationale handelsonderneming in meubelen. Zowel nationaal als internationaal heeft Habufa een stevige marktpositie en is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie, maar ook aan de inzet van zo’n 240 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars zijn de basis van het succes.

 Wij zijn op zoek naar een:

Customer Care-medewerk(st)er (NL/DU/FR) bij Henders & Hazel / XOOON / COCO maison

Ben jij op zoek naar een fulltime baan als customer care-medewerker? Een baan waar je veel kunt leren en waar service voorop staat? Spreek je bovendien vloeiend Nederlands, Frans, Duits en Engels? En lijkt het je leuk en interessant om voor een internationale werkgever in de interieur-branche te werken? Dan is deze vacature perfect voor jou! 


Functieprofiel:

Als customer care-medewerker ben jij het aanspreekpunt voor consumenten van Henders & Hazel / XOOON / Coco maison. Je behandelt alle soorten navragen, waaronder ook klachten, claims en complimenten van onze klanten. Jij bent dé expert en hebt een antwoord op iedere vraag en een oplossing voor ieder probleem. Jij weet de verwachtingen van de klant iedere dag weer te overtreffen! Je krijgt bij deze baan te maken met verschillende soorten klanten uit diverse landen, die bij jou terecht kunnen met hun vragen.

Tot je takenpakket behoort:

  • Het afhandelen van navragen, klachten, claims en complimenten. Door middel van het achterhalen van het probleem, hiervoor een juiste oplossing zoekt en waaruit jij de juiste beslissingen maakt.
  • Het behandelen van inkomende telefoontjes/chats.
  • Het opsporen van trends, om de ontwikkeling van reacties en oplossingen te verbeteren.
  • Continue verbetering, het signaleren van en actie ondernemen op storingen in processen en procedures, waaruit verbeteringen voortvloeien.



Functie-eisen:

  •  Je beschikt over minimaal MBO+ werk- en denkniveau.
  • Je hebt een sterke motivatie/aantoonbare ervaring als klantenservicemedewerker.
  • Je beheerst zowel de Nederlandse, Franse, Duitse en Engelse taal uitstekend.
  • Je bent dienstverlenend, klantvriendelijk, commercieel, ondernemend en professioneel.
  • Je staat stevig in je schoenen, je hebt een empathisch vermogen en bent besluitvaardig.
  • Je hebt een sterke motivatie/aantoonbare ervaring als klantenservicemedewerker.
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de interieurbranche.
  • Je bent op zoek naar een nieuwe baan voor langere periode.
  • Je bent woonachtig in regio tussen Eindhoven en Tilburg, of bereid daarnaartoe te verhuizen.
  • Je bent beschikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18:00 uur, en mogelijk toekomstig in delen van het weekend (wordt afgewisseld).

 
Aanbod:

  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen.
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
  • Een stabiele baan voor langere tijd.
  • Werkervaring bij een internationale werkgever.


Reageren?

Vul hier direct het sollicitatieformulier in.

 
 
Habufa Meubelen B.V.
Metaalweg 15
5527 AE Hapert
The Netherlands
mail@habufa.nl
+31 (0)497 - 38 99 99