Administratief Medewerker Aftersales Franstalig

Administratief Medewerker Aftersales Franstalig

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

Wij zijn op zoek naar een:

Administratief Medewerk(st)er Aftersales Fulltime FRANSTALIG


Functieprofiel:

Je bent verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van klachten, de afwikkeling van klachten en het voorbereiden van creditnota’s. 

Tot je takenpakket behoort:

  • Het contact onderhouden met klanten en Verkoop over de klachtenafhandeling.
  • Contact houden met de technische medewerkers van Aftersales over de beoordeling van klachten en mogelijke oplossingen.
  • Het opnieuw in nota zetten van artikelen die beschadigd aangeleverd zijn.
  • Het opmaken van aftersalesbonnen voor het versturen van onderdelen.
  • Het controleren van pakbonnen op manco's, foute leveringen etc. Indien nodig crediteren en opnieuw in bestelling zetten.
  • Het berekenen van retourbonnen voor creditering van de retour gegeven artikelen.
  • Het uitschrijven van retourbonnen.
  • Het helpen voorbereiden van de retoursessie.

Functie-eisen:

  •  Je hebt MBO+ denk- en werkniveau.
  • Je hebt 2 tot 3 jaar ervaring in een administratieve (vergelijkbare) functie.
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Franse en/of Duitse taal - zowel mondeling als schriftelijk, near native niveau.
  • Je bent pro-actief, stressbestendig en hebt goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent klantgericht en betrouwbaar.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar (of meer).

 
Aanbod:

  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen.
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
  • Een stabiele baan voor langere tijd.
  • Werkervaring bij een internationale werkgever.

Locatie: Hapert


Reageren?

Vul hier direct het sollicitatieformulier in.

 


15-04-2021
© 2022 All Rights Reserved