Administratief Medewerker Expeditie

Administratief Medewerker Expeditie

Wat ga je doen als Administratief Medewerker Expeditie?

Als Administratief Medewerker Expeditie ben je verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van het vervoer van alle uitgaande goederen zowel B2B als B2C. Je behandelt de bestellingen volgens de orders van de klant/leverancier en verzorgt daarbij alle benodigde dossiers en documenten.

  • Plannen en coördineren van vervoer;
  • Contacten onderhouden met de verschillende logistieke dienstverleners;
  • Contacten onderhouden met de verschillende magazijnen zodat alle verzendingen tijdig gereed staan;
  • Verzorgen van transport en export documenten (pakbonnen, CMR, uitvoerdocumenten);
  • Verzorgen voor de facturatie van de uitgaande goederen;
  • Controle van transport facturen van alle uitgaande zendingen;
  • Controle op documenten van geleverde goederen op eventuele verschillen;

Onze ideale kandidaat:

  • Is 32 tot 40 uur per week beschikbaar;
  • Beheerst de Nederlandse taal, de Engelse taal is een pre;
  • Kan goed met Microsoft Office (Word, Excel) overweg en geautomatiseerde systemen;
  • Kan denken in processen en structuren;
  • Heeft een dienstverlenende en oplossingsgerichte instelling
  • Is flexibel, punctueel en een echte aanpakker;

Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie!

Wat bieden wij jou?

  • Een fulltime contract;
  • Een marktconform salaris;
  • Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen, omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven;
  • Dagverse lunchgerechten van onze lokale traiteur;
  • Gratis fruit op kantoor;
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
  • Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge;
  • Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling;
  • Personeelskorting op onze prachtige producten.

Solliciteren en dan?

Wil je onze nieuwe collega worden? Mail je sollicitatie aan recruitment@habufa.nl. Heb je vooraf nog vragen? Dan kan je deze stellen aan Marlies van Heymbeeck, HR Consultant, via hetzelfde emailadres.

Over de organisatie:

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.


03-12-2024
© 2024 All Rights Reserved