Customer Service Medewerker COCO maison

Customer Service Medewerker COCO maison

Habufa Meubelen in Hapert (Noord-Brabant) is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO maison. Met 450 enthousiaste werknemers en honderden dealers in Europa zijn we continue bezig met het ontwikkelen en designen van onze eigen producten voor een breed publiek en het verbeteren van de verkoopresultaten. Dit proces van intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars zijn de basis van het succes.

 Wij zijn op zoek naar een:

Customer Service Medewerker bij COCO maison (M/V)

Lijkt het je leuk en interessant om voor een internationale werkgever in de interieur-branche te werken als customer service medewerker en spreek je naast vloeiend Nederlands een 2e taal Duits en/of Frans? Dan is deze vacature perfect voor jou! 

Functieprofiel:

Als customer care-medewerker ben jij het aanspreekpunt voor consumenten (B2C) van COCO maison (evt. ook voor onze andere merken Henders & Hazel / XOOON / Happy@Home). Je bent klantvriendelijk en werkt nauwkeurig, je behandelt alle soorten navragen, waaronder ook productvragen, klachten en complimenten van onze klanten. Jij bent dé expert en hebt een antwoord op iedere vraag en een oplossing voor ieder probleem. Jij weet de verwachtingen van de klant iedere dag weer te overtreffen en zorgt voor de best mogelijke snelle service! Je krijgt bij deze baan te maken met verschillende soorten klanten uit West-europa, die bij jou terecht kunnen met hun vragen en voor advies. Het visitekaartje van COCO maison, dat ben jij!

Tot je takenpakket behoort:

  • Het afhandelen van navragen, klachten, claims en complimenten. Door middel van het achterhalen van het probleem, hiervoor een juiste oplossing zoekt en waaruit jij de juiste beslissingen maakt en advies geeft.
  • Het behandelen van inkomende telefoontjes/chats.
  • Het opsporen van trends, om de ontwikkeling van reacties en oplossingen te verbeteren.
  • Continue verbetering, het signaleren van en actie ondernemen op storingen in processen en procedures, waaruit verbeteringen voortvloeien.
  • Met jouw kennis en ervaring op het gebied van B2C customer service bouw je mee aan een snel groeiende afdeling, procedures en systeeminrichting. Je neemt het voortouw bij de ontwikkeling van een customer service team. 


Functie-eisen:

  • Je hebt relevante werkervaring binnen een on- en offline retail organisatie.
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, je beheerst de Nederlandse vloeiend en spreekt daarnaast nog een 2e taal Duits en/ of Frans.
  • Administratief ben je goed onderlegd. 
  • Je bent proactief, dienstverlenend, klantvriendelijk, commercieel, ondernemend en professioneel.
  • Je staat stevig in je schoenen, je hebt een empathisch vermogen en bent besluitvaardig.
  • Je bent een teamplayer. 
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de interieurbranche.
  • Je bent op zoek naar een nieuwe baan voor langere periode.
  • Je bent woonachtig in regio tussen Eindhoven en Tilburg, of bereid daarnaartoe te verhuizen.
  • Minimaal 40 uur beschikbaar is een pré (evt. 32 of 36 uur is bespreekbaar) 

 

Aanbod:

  • Een leuke baan met voldoende uitdaging in een snel groeiend bedrijf, waarbij je bij kan dragen aan het ontwikkelen en groeien van een gloednieuw team.
  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen.
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
  • Fulltime baan, maandag tot en met vrijdag. 
  • Een stabiele baan voor langere tijd en werkervaring bij een internationale werkgever.

Locatie: Hapert


Reageren?

Vul hier direct het sollicitatieformulier in.


19-07-2021
© 2021 All Rights Reserved Terms of Use and Privacy Policy