Inkoper Stoffen (Senior)
Wat ga je doen als Inkoper Stoffen (Senior)?
Als Inkoper Stoffen (Senior) ben je verantwoordelijk voor het logistieke en administratieve stof- en lederproces. Je zorgt ervoor dat je deze (nieuwe) materialen zo snel mogelijk op de markt krijgt waarbij de gewenste kwaliteitsnormen altijd centraal staan. Je bent continue bezig met het sourcen van de juiste (nieuwe) stoffen, het contact onderhouden met de stof producenten, deze stoffen inkopen, de kwaliteit van de stoffen controleren en waarborgen en dagelijks contact met onze kwaliteitsafdelingen in het magazijn en in het buitenland. Je coördineert het gehele proces. Hierbij ben je verantwoordelijk voor een correct voorraadbeheer, de leverbetrouwbaarheid alsook de productkwaliteit.
- Aansturing van de administratief medewerker stoffen en het quality control magazijn t.b.v. de (nieuwe) binnenkomst van goederen (stoffen) en deze controleren en beheren;
- Je bent de spil tussen onze stof leveranciers, de fabrieken die onze stoffen verwerken en ons magazijn;
- Je bent verantwoordelijk voor (de kwaliteit van) de inkomende en uitgaande stoffen in ons magazijn;
Onze ideale kandidaat:
Voor deze positie is het van belang dat je beschikt over coördinerende en organiserende competenties (people- en procesmanagement). Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het structureren van de processen binnen een internationale handelsorganisatie waar concept denken en innovatie een centrale rol spelen. Je bent in staat om ideeën door te vertalen naar concrete producten en weet deze samen met een team van 30 professionals gestructureerd te realiseren.
Daarnaast heb je verder:
- Een HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring met het sourcen van stoffen;
- Leidinggevende capaciteiten;
- Kennis van (meubel)producten en -materialen is een sterke pré;
- Een zelfstandige, proactieve en probleemoplossende aanpak van zaken;
- Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt affiniteit met interieur en design en het juiste gevoel voor kwaliteit;
Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie!
Wat bieden wij jou?
- Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Een marktconform salaris;
- Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen, omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven;
- Dagelijks verse lunchgerechten op kantoor;
- Gratis fruit op kantoor;
- Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden;
- Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge;
- Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling;
- Personeelskorting op onze prachtige producten;
Solliciteren en dan?
Zodra wij jouw sollicitatie ontvangen hebben, maken wij intern een eerste selectie op basis van de selectie eisen. Indien wij positief zijn over jouw sollicitatie, nodigen we jou uit voor een eerste gesprek. Aanvullend zal een selectieassessment onderdeel uitmaken van de selectieprocedure, waarbij wij gebruik maken van een persoonlijkheidsvragenlijst en een capaciteitentest.
Wil je onze nieuwe collega worden? Mail je sollicitatie naar recruitment@habufa.nl. Heb je vooraf nog vragen? Dan kan je deze stellen aan Marlies van Heymbeeck, HR Consultant, via helzelfde emailadres.
Over de organisatie:
Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.
Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.
Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.
25-10-2024