Junior Inkoper

Junior Inkoper

Habufa Meubelen B.V., gevestigd in Hapert, is een zeer succesvolle internationale handelsonderneming in meubelen. Zowel nationaal als internationaal heeft Habufa een stevige marktpositie en is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie, maar ook aan de inzet van zo’n 240 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars zijn de basis van het succes.

 

Wij zijn op zoek naar een:

Junior Inkoper (M/V) Fulltime

 

Functieprofiel:

De junior inkoper is verantwoordelijk voor de operationele uitvoering, begeleiding en controle van de dagelijkse bestellingen en verwerken van de gegevens in het ERP systeem. Daarnaast moet de Junior Inkoper affiniteit hebben om goede leveranciersrelaties op te bouwen en te behouden en in teamverband met de kwaliteitsmedewerkers goede producten te realiseren.

Tot je takenpakket behoort:

  • Het plaatsen van bestellingen bij leveranciers voor diensten en goederen;
  • Het opvolgen en begeleiden van de bestellingen, bij de verschillende leveranciers en op tijd signaleren m.b.t. lever betrouwbaarheid;
  • De inkomende verschepingen worden door hem bewaakt en hij signaleert veranderingen met betrekking tot geplande leveringen;
  • Beheren van de leveranciersdocumentatie en artikel documentatie;
  • Nauw contact met Goederenontvangst in verband met de binnengekomen artikelen vanwege kwaliteit en aantal;
  • Het ter reparatie aanbieden van retourgoederen aan de leveranciers en de opvolging hiervan, retouren check in magazijn in Hapert en Tholen;
  • Het opvolgen m.b.t. kwaliteitsproblemen tussen QC en de leveranciers;
  • Het aanmaken van nieuwe artikelen in het ERP systeem;
  • Doorgeven van tussentijdse wijzigingen aan een artikel aan Verkoop, Aftersales, Goederenontvangst en Kwaliteitsbeheer;
  • Dagelijks contact willen onderhouden met de leveranciers;
  • Dagelijks contact met de country managers;
  • Begeleiding en aansturing van de kwaliteitsteam in buitenland;
  • Reisbereid om aantal keer (2-4 x)per jaar naar de productielanden te gaan om leveranciers te bezoeken;
  • Mogelijkheid om in samenspraak met leiding eigen strategieën toe te passen om doelen te bereiken.

Functie-eisen:

  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal (Mondeling/Schriftelijk);
  • Geen 9-5 mentaliteit, reisbereid;
  • Goede computerkennis o.a. Word/Excel;
  • All-rounder / Flexibel.

Aanbod:

  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen;
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern;
  • Een stabiele baan voor langere tijd;
  • Werkervaring bij een internationale werkgever.

Locatie: Hapert

Wil je onze nieuwe collega worden?

Vul hier direct het sollicitatieformulier in.

 


02-07-2021
© 2021 All Rights Reserved Terms of Use and Privacy Policy