Administratief medewerk(st)er / Secretaresse afdeling Concepten

Administratief medewerk(st)er / Secretaresse afdeling Concepten

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

 

Wij zijn opzoek naar een :

Administratief medewerk(st)er / Secretaresse afdeling Concepten


Functieprofiel:

  • De administratief medewerk(st)er/secretaresse concepten zorgt in opdracht van het afdelingshoofd en coordinator voor het zorgvuldig en snel verwerken en begeleiden van de administratieve project- en documentenstroom binnen de afdeling concepten.
  • Dient correct en efficiënt de medewerkers van verkoop buitendienst te woord te staan en te voorzien van update informatie betreffende concepten.
  • Opvolging projectadministratie per concept (contracten, tekeningen etc.).
  • Verzorgen van de correspondentie binnen afdeling concepten.
  • Uitvoeren van administratief ondersteunende werkzaamheden.
  • Het voorbereiden, notuleren en uitwerken van presentaties en commerciële teamvergaderingen.
  • Verzorgen van rapportages en overzichten.
  • Archiveren van diverse bescheiden in computer en archief.
  • Uitwerken financiële lijsten.
  • Reserveren van accommodaties in binnen- en buitenland voor de uitvoerende    concept-medewerkers.
  • Organisatie/begeleiding H&H Academy.
  • Factuurcontrole / urenregistratie.
  • Verzorgen van mailings naar klanten.
  • Ondersteunen tijdens huisshows.

 

Functie-eisen:

  • Kennis van administratieve ondersteunende methoden en werkwijzen.
  • Theoretische en praktische kennis van de Nederlandse, Engelse, Franse en Duitse taal.
  • Kennis van bestandsinvoer en tekstverwerken met de computer (Word, Excel, PowerPoint).
  • Klantgericht.
  • Ondernemend.
  • Betrouwbaar.
  • Je bent minimaal 32 uur beschikbaar (of meer).

 

Aanbod:

  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen.
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
  • Een stabiele baan voor langere tijd.
  • Werkervaring bij een internationale werkgever.

 

Locatie: Hapert


Wil je onze nieuwe collega worden? Mail je sollicitatie aan secretariaat@habufa.nl


01-12-2021
© 2022 All Rights Reserved