Inkoper (Senior)

Inkoper (Senior)

Wat ga je doen als Inkoper (Senior)?

Als Senior Inkoper is het jouw doel om ervoor te zorgen dat er van de juiste producten (met de juiste kwaliteitsvereisten) on-time beschikbare voorraad is. Het hele inkoopproces valt dan ook onder jouw verantwoordelijkheid als Senior Inkoper.

Om op de klantvraag van morgen in te kunnen spelen, zorg je dat je op de hoogte bent van alle (sales en R&D) ontwikkelingen van jouw productgroep. Waar nodig ben je bereid om de productielocaties te bezoeken op locatie voor relatiebeheer, kwaliteitscontroles en ter uitbreiding van het huidige leveranciersnetwerk.

Omdat je alle kansen in de markt wil benutten, weet je wat er bij de R&D-afdeling en Salesmanagers speelt en wat de laatste ontwikkelingen zijn. Daarnaast ben je continu op zoek naar mogelijkheden voor kwaliteitsverbetering, prijsoptimalisatie en verbetering van de leverbetrouwbaarheid.

  • Het onderhouden van contacten met leveranciers over contractvoorwaarden, prijzen, volumes, levertijden en garantievoorwaarden
  • Het tijdig vastleggen van de capaciteitsplanning bij onze vaste leveranciers en de opvolging daarvan
  • Het analyseren, managen en afhandelen ten aanzien van kwaliteit in samenwerking met buitendienst en kwaliteitsteams in- en extern
  • In- en extern stakeholdermanagement
  • Voorraden bijhouden en bijsturen indien nodig
  • ERP up-to-date houden zodat alle data voor verkoop correct zijn
  • Goede beheersing van de administratieve kant van het inkoopproces

 

Onze ideale kandidaat

  • Is 32 uur tot 40 uur per week beschikbaar
  • Heeft minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie (inkoop officemanagement)
  • Kan goed met Excel overweg
  • Kan denken en werken in processen en structuren
  • Is een netwerker en relatiebeheerder van nature
  • Heeft een dienstverlenende instelling
  • Beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
  • Is een sterke teamplayer, gemotiveerd en proactief
  • Heeft een flexibele instelling
  • Is betrokken en daadkrachtig

 

Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie!

 

Wat bieden wij jou?

  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een marktconform salaris
  • Internationaal georiënteerde baan
  • Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen, omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven
  • Dagelijks verse lunchgerechten op kantoor
  • Gratis fruit op kantoor
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge
  • Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling
  • Personeelskorting op onze prachtige producten

 

Solliciteren en dan?

Wil je onze nieuwe collega worden? Mail je sollicitatie aan recruitment@habufa.nl. Heb je vooraf nog vragen? Dan kan je deze stellen aan Marlies van Heymbeeck, HR Consultant, via hetzelfde emailadres.

 

Over de organisatie

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

 

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

 

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

 


18-06-2024
© 2024 All Rights Reserved