Interieurstylist

Interieurstylist

Wat ga je doen als Interieurstylist?

De Interieurstylist is verantwoordelijk voor het ontwerpen van showrooms en beurspresentatie's, inrichten en stylen, decoreren/etaleren.

 

  • Inrichten, stylen en decoreren winkelconcepten*
  • Inrichten, stylen en decoreren interne en externe beurzen*
  • Volgens roulatiesysteem onderhouden en optimaliseren reeds bestaande concepten
  • Implementatie POS materiaal bij winkelpresentaties of beurzen
  • Presentatie en kleurenvoorstellen maken
  • Archiveren en presenteren van nieuwe trends
  • Onderhouden van contacten met externe organisaties ten behoeve van deze functie
  • Interieuradvies geven tijdens beurzen / evenementen

* Algemeen: Bij het inrichten en stylen hoort ook bij: het zelf plaatsen van de meubelen, eventueel schilderen van de wanden en aanbrengen van presentatie/communicatie materiaal.

 

Onze ideale kandidaat

  • Functie is een fulltime functie (40 uur per week), ook in toekomst is parttime werken in deze functie niet mogelijk
  • Bereidheid om (meerdere dagen achtereen) op locatie te werken
  • Zelfstandig en ondernemend
  • Gevoel voor trends
  • Organisatorisch
  • Creatief
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Kennis van de Duitse en Franse taal is een pre
  • Interieurvormgeving mbo-niveau
  • 3 tot 5 jaar ervaring met (locatie) styling

 

Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie!

 

Wat bieden wij jou?

  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een marktconform salaris
  • Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen, omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven
  • Dagelijks verse lunchgerechten op kantoor
  • Gratis fruit op kantoor
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge
  • Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling
  • Personeelskorting op onze prachtige producten

 

Solliciteren en dan?

Wil je onze nieuwe collega worden? Mail je sollicitatie aan recruitment@habufa.nl. Heb je vooraf nog vragen? Dan kan je deze stellen aan Marlies van Heymbeeck, HR Consultant, via hetzelfde emailadres.

 

Over de organisatie

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

 

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

 

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

 


30-06-2021
© 2024 All Rights Reserved