Xooon

Concept

XOOON is trendy, opvallend en eigenzinnig. Het is een totaal concept voor de woonkamer. De collectie wordt regelmatig vernieuwd en speelt in op de nieuwste trends en kleuren. Met XOOON streven we naar een dominante rol in de markt, met eigen designs en materialen die een mix vormen tussen “Young Design” en pure materialen. Met dit concept bieden we de individuele detaillist de mogelijkheid een unieke plaats in de markt te verwerven.

Positionering

XOOON richt zich op jonge en zich jong voelende consumenten die weten wat ze willen. Hun levensstijl is belangrijker dan hun leeftijd. De doelgroep is sportief en ruimdenkend. Ze willen ruimte en bewegingsvrijheid. Meubelen moeten tegen een stootje kunnen en tegelijkertijd modieus en actueel zijn. De prijs-/kwaliteitverhouding is uitstekend. XOOON staat voor betaalbaar design. 

Assortiment

De collectie is opgebouwd uit:

  • XOOON-trend: Dit zijn producten in de nieuwste kleuren en vormen.
  • XOOON-collection: De collectie waar XOOON voor staat en zichzelf mee onderscheidt in de markt.
  • XOOON-basics: De prijspakkers in de collectie, artikelen met een zeer goede prijs- kwaliteitsverhouding.

XOOON bestaat uit gemonteerde, knock-down- en impulsartikelen. 

De implementatie van XOOON winkels is in november 2011 gestart. Inmiddels zijn er al meer dan 160 winkels in de Benelux, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland en Oostenrijk. 

Voor meer informatie over XOOON, kijk op www.xooon.nl.

Bekijk ook onze bedrijfsfilm werken bij Xooon. 

© 2024 All Rights Reserved