Customer Service Medewerker Frans- en Nederlandstalig

Customer Service Medewerker Frans- en Nederlandstalig

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

Wij zijn op zoek naar een:

Customer Service Medewerker 
Frans- en Nederlandstalig

Lijkt het je leuk en interessant om voor een internationale werkgever in de interieur-branche te werken als customer service medewerker en spreek je naast vloeiend Nederlands ook Frans? Dan is deze vacature perfect voor jou! 

Functieprofiel:

Als customer care medewerker ben jij het aanspreekpunt voor consumenten van Henders & Hazel / Xooon / COCO maison. Je behandelt alle soorten navragen, waaronder ook klachten, claims en complimenten van onze klanten. Jij bent dé expert en hebt een antwoord op iedere vraag en een oplossing voor ieder probleem. Jij weet de verwachtingen van de klant iedere dag weer te overtreffen! Je krijgt bij deze baan te maken met verschillende soorten klanten uit diverse landen, die bij jou terecht kunnen met hun vragen.

Tot je takenpakket behoort:

  • Het afhandelen van navragen en voor-vragen, klachten, claims en complimenten. Door middel van het achterhalen van het probleem, hiervoor een juiste oplossing zoekt en waaruit jij de juiste beslissingen maakt.
  • Het behandelen van inkomende telefoontjes / chats.
  • Het opsporen van trends, om de ontwikkeling van reacties en oplossingen te verbeteren.
  • Continue verbetering, het signaleren en actie ondernemen op storingen in processen, producten en procedures, waaruit verbeteringen voortvloeien.

Functie-eisen:

  • Je beschikt over minimaal mbo+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt een sterke motivatie/aantoonbare ervaring als klantenservice medewerker;
  • Je beheerst zowel de Nederlandse en Franse taal uitstekend;
  • Je bent dienstverlenend, klantvriendelijk, commercieel, ondernemend en professioneel;
  • Je staat stevig in je schoenen, je hebt een empathisch vermogen en bent besluitvaardig;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de interieurbranche
  • Je bent op zoek naar een nieuwe baan voor langere periode;
  • Je bent woonachtig in regio tussen Eindhoven en Tilburg, of bereid daar naar toe te verhuizen.
  • Fulltime / parttime

Aanbod:

  • Een leuke baan met voldoende uitdaging in een snel groeiend bedrijf, waarbij je bij kan dragen aan het ontwikkelen en groeien van een gloednieuw team.
  • Een marktconform salaris met premievrij pensioen.
  • Trainingsmogelijkheden, zowel intern als extern.
  • Fulltime baan, maandag tot en met vrijdag. 
  • Een stabiele baan voor langere tijd en werkervaring bij een internationale werkgever.


Locatie:
Hapert

Wil je onze nieuwe collega worden? Mail je sollicitatie aan recruitment@habufa.nl. Heb je vooraf nog vragen? Dan kan je deze stellen aan Marlies van Heymbeeck, HR Consultant, via helzelfde emailadres.

 


09-04-2024
© 2024 All Rights Reserved