Medewerker verkoop binnendienst (Duitstalig)

Medewerker verkoop binnendienst (Duitstalig)

Wat ga je doen als Medewerker Verkoop binnendienst (Duitstalig)?

De Medewerker Verkoop Binnendienst is het visitekaartje van onze onderneming. Hij/zij dient correct, vriendelijk en efficiënt onze klanten te woord te staan, te informeren en onze artikelen te verkopen in een zo kort mogelijk telefoongesprek volgens een goed ingestudeerd systeem. Alle medewerkers hebben de verantwoordelijkheid over een bepaalde vaststaande klantengroep. Dienovereenkomstig dient de betrokkenheid van deze medewerker bij de belangen en wensen van onze klanten – zowel B2B, als B2C - te zijn.

  • Het snel en nauwkeurig noteren van bestellingen door bestaande klanten en klanten die zichzelf aandienen
  • Eventueel bij de debiteurenadministratie informeren of een klant geleverd mag worden
  • Men dient op de hoogte te zijn van de nieuwste informatie omtrent artikelen, aankomsttijden, levertijden, kwaliteit, vorm enz. en de klanten hiervan op de hoogte houden
  • Aan de klant informatie verstrekken over openstaande orders, levertijden enz.
  • Het optimaal benutten van het artikeldocumentatiemateriaal
  • Accuraat omgaan met klachten en deze verder sturen naar Aftersales

 

Onze ideale kandidaat

  • Je hebt MBO+ denk- en werkniveau
  • Je hebt 2 tot 3 jaar ervaring in een administratieve (vergelijkbare) functie
  • Je hebt goede kennis van de Nederlandse en Duitse taal - zowel mondeling als schriftelijk, near native niveau
  • Je bent proactief, stressbestendig en hebt goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent klantgericht en betrouwbaar
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar (of meer)

 

Voldoe je niet volledig aan het profiel van onze ideale kandidaat, maar ben je ervan overtuigd dat je over de juiste skills en competenties beschikt en je het vak snel eigen kunt maken? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren en lezen we dat graag terug in jouw sollicitatie!

 

Wat bieden wij jou?

  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een marktconform salaris
  • Premievrij pensioen en aanvullende verzekeringen, omdat wij het belangrijk vinden om ook goed voor onze mensen te zorgen naast het werkende leven
  • Dagelijks verse lunchgerechten op kantoor
  • Gratis fruit op kantoor
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden
  • Deelname aan fietsplan mét beloningschallenge
  • Werkgeversbijdrage aan de bedrijfsfitnessregeling
  • Personeelskorting op onze prachtige producten

 

Solliciteren en dan?

Zodra wij jouw sollicitatie ontvangen hebben, maken wij intern een eerste selectie op basis van de selectie eisen. Indien wij positief zijn over jouw sollicitatie, nodigen we jou uit voor een eerste gesprek. Aanvullend zal een selectieassessment onderdeel uitmaken van de selectieprocedure, waarbij wij gebruik maken van een persoonlijkheidsvragenlijst en een capaciteitentest.

 

Wil je onze nieuwe collega worden? Mail je sollicitatie aan recruitment@habufa.nl. Heb je vooraf nog vragen? Dan kan je deze stellen aan Marlies van Heymbeeck, HR Consultant, via hetzelfde emailadres.

 

Over de organisatie

Habufa Meubelen (www.habufa.nl) in Hapert is het moederbedrijf van de succesvolle meubelmerken Henders & Hazel, XOOON, Happy@Home en het decoratiemerk COCO Maison. Deze merken hebben nationaal als internationaal een stevige marktpositie en Habufa Meubelen is een vooraanstaande leverancier aan grootwinkelbedrijven, inkoopcombinaties, groothandels en meubelwinkels. Naast deze merken heeft Habufa ook nog een vrije collectie met producten, die door meubelretailers over de hele wereld worden verkocht.

 

Als organisatie is Habufa een bedrijf met een no-nonsense karakter. Een typisch Brabants familiebedrijf waar met liefde gewerkt wordt aan het gezamenlijke doel: optimale klanttevredenheid. Door de korte communicatielijnen binnen de organisatie zijn we in staat om snel te schakelen en ons aan te passen aan de veranderende marktomstandigheden, wat in deze tijd een absolute must is.

 

Het succes van Habufa is niet alleen te danken aan de toonaangevende internationale meubelcollectie van de diverse merken, maar ook aan de inzet van 380 medewerkers, die met enthousiasme en in een collegiale sfeer samenwerken om voortdurend de kwaliteit en het resultaat te verhogen. De continue, intensieve, wereldwijde zoektocht naar passende producten en ontwikkeling van complete pakketten door eigen productontwikkelaars, zijn de basis van het succes.

 


18-06-2024
© 2024 All Rights Reserved